onsdag 12 februari 2014

Hemma igen

Så var man hemma igen efter en dimmig och snöig vecka. Men så härligt det är att komma bort lite.
Jag skulle gärna åka tillbaka till Trysil igen, långa fina backar med bra snö, ingen is. 
Förutom när vi råkade komma in i Myhrers träningsbacke.. där var det halt!!!
Det var inte vårt fel att han körde vält!!

På hotellet hade de en spa-avdelning med bad och där var vi några kvällar. Barnen tyckte det var jättekul. Jag hade inte packat någon badmössa. Så jag hade valet att bada i min träningsmössa eller att vara "naken"   - Jag valde att vara "naken" om huvudet.
Det gick bra, man får låta bli att tänka på att man inte har något hår.....




Köket lediga onsdagen före avfärd.. men så gott det var med hembakta muffins i backen och färdiglagad mat på kvällen. 
Värt allt besväret!





 Sista kvällen kostade vi på oss att äta på hotellets restaurang. 
Vet inte om det är vanligt i Norge att ha kvar julbelysningen långt in i Februari??




Nu är det tvättstugan som gäller ett tag...


2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en fin semester!

    SvaraRadera
  2. Den där bruna hattmössan var du ursnygg i Viveka! Härlig semester ni haft! /Susanne

    SvaraRadera