torsdag 13 februari 2014

Jag har en kreativ Moster!!!




Nu när vintersemestern är över så börjar jag längta efter våren.
Jag var ute i trädgården och knipsade lite syrenkvistar som jag hoppas kommer att slå ut lite om några dagar.





Idag fick jag ett paket av min Moster och gudmor IngaLill. 

Alltså hon är så kreativ, säg det som hon inte har gjort. När jag konfirmerade mig fick jag en servis som hon hade målat själv. Ett tag höll hon på mycket med trädgårdsskötsel, och då stannar hon inte med den egna trädgården utan hon går utbildning och driver upp plantor som hon sedan säljer. 

Hon är Kreativ.

Just nu håller hon på mycket med stickning och virkning. Vilket ofta skvätter över på mina barnen, kolla in fikat som man blir bjuden på då och då.



I paketet fanns iallafall så sköna Ulltofflor och ett par så söta vårlätta i bomull.  



Nu kommer jag inte att frysa längre. 




I drömhuset finns det golvvärme....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar