fredag 28 mars 2014

Björkarna



I eftermiddag så har jag och barnen har fixat till björkstammarna som har legat i trädgården ett tag och skräpat. 


Btw så sa en av fönsterförsäljarna som såg vår skräpiga trädgård: Ni har ganska många projekt på gång ser jag.

Ha ha det är bara allt skräp som ungarna har släpat hem och vi har släpat runt så att det har sett ut som en soptipp här och som ingen har orkat ta tag i..
Nåja idag tog jag fram sågen och sågade till björkstammarna och ställde dem mot väggen under taket i trädgården.
Vad tycker ni?? Ser det helt tokigt ut??

Jag ska nog ta bort lite kvistar till tror jag. 
Tänk vad mycket lättare det är att se vad man ska göra när man ser objektet på bild.. Jag tyckte att det såg ganska bra ut när jag stog där ute och höll på men nu när jag ser bilden så ser det helt trassligt ut överst....undrar varför det är så?




Eller tja det var nog jag som sågade och barnen lekte mest med grenarna, de blev till diverse gubbar...
Allstå deras fantasi är det inget fel på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar