söndag 16 mars 2014

Carl M Lund träff

Men är det inte typiskt? 
Hela veckan har det varit helt fantastiskt väder och när helgen kommer ja då blir det kallt,  molnigt och regnigt.
Men jag måste erkänna att jag tycker att det är ganska skönt att det regnar idag. Då får jag lite mer lugn och ro att vara inne och ta hand om sånt som jag inte vill eller hinner när man först och främst vill vara ute.
Också försvinner pollen!!!!

I fredags var jag på  lite afterwork hos en kollega. Så kul att se hur de man jobbar med bor, men kommer liksom närmare varandra då.
Efter jobbet var jag och köpte en ny klänning på Åhléns som jag hade Jeans under så blev det lite vårligt..

....och hår!! Det har ju jag på mig när jag ska vara lite fiiin.


Vi passade också en kusin till barnen, eller ja de passar sig själva. 
R´s bröder passade på att skaffa barn ungefär samtidigt och som tur är så älskar barnen att leka med varandra. Vi vuxna är bara ganska dåliga på att skörda frukterna, det blir liksom för sällan som vi träffas eller ser till att barnen leker med varandra.


Jag fick en fråga om träningsmössa, och i vinter så har jag haft en jättebra mössa som jag köpte på springavdelningen i Stadium. Den är i sånt funktionstyg och smiter åt bra kring huvudet. Jag tycker inte om att få kalluft in i öronen. Men nu på vårkanten och inomhus så blir den för varm. Jag ska se om det kan finnas någon sommarvariant.

Carl m Lund ska ha kundkväll i Malmö den 27/3, hade gärna gått men jag jobbar kväll, annars tycker jag om att gå på dessa kvällar eftersom man träffar de som är i samma båt...



 Olivträden har fått nya krukor och ny jord














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar