måndag 10 mars 2014

Träningsmössa

Nu var det länge sedan som jag skrev, har liksom kommit av mig lite. 

Vi har inte gjort något särskilt utan bara försökt att göra klart våra projekt som att flickans rum ska bli klart och börja fixa i trädgården. 
I helgen har vi varit på villa och trädgårdsmässa i Malmö.
Vi tittade lite på fönster, vi ska byta våra vad det lider. Men det verkar svårt, vi får börja med att försöka ta hem lite försäljare som får mäta och komma med förslag. 

I trädgården har vi tagit ut studsmattan och trädgårdsmöblerna har fått titta fram. 

Jag trotsade solen igår och satte på mig träningskläderna och tog ett spinningpass. Jag hade en buff på huvudet. Vilket jag tyckte var ganska bra, först hade jag den dubbelvikt men i slutet av passet så tog jag av mig så att den bara var en strut på huvudet, då blev den lite svalare.

Vad tycker ni är bäst att ha på huvudet vid träning? några tips??

Nya träningsmössan!




Jag blir helt galen när våren kommer jag bara måste vara utomhus när det blir så fint väder som det har varit i helgen. Det räcker bara med att jag får gå runt och plocka upp pinnar eller kratta lite gamla löv, bara jag är ute!!
För att inte tala om att dricka en kopp kaffe i solen.
Igår åt vi lunch ute, lite kallt men helt ok i solen.











2 kommentarer:

  1. Jag har inte tränat sedan jag blev "sjuk" nu vet jag inte heller hur jag ska göra om jag skulle gå och träna vad för huvudbonad som skulle passa. Och det där med att inte ha några ögonbryn..

    Såg att det ska vara alopeciaträff på carl m lundh den 27 tror jag det var kl 18-20. Ska du gå? Jag har anmält mig och hoppas att jag vågar.

    Kram från Kim

    SvaraRadera
  2. ögonbrynen är det värsta!!!man tappar så mycket av sin färg i ansiktet. Och svårt att måla snyggt utan att det syns att det är dit kladdat....

    Jag kan inte komma till CML men har varit där ett par gånger. och det är klart att du ska dit!!! att träffa personer med samma dilemmor är rätt gött!!
    Fråga dem om vad de tror om D vitamin, det ska finnas ett prov som man kan ta på Vårdcentralen tror jag. Jag är fundersam om det är några andra "alopecior" som har tagit provet och vad det isåfall visade??

    SvaraRadera