torsdag 17 juli 2014

Back on track



Jag var ute och sprang igår efter vila och sjukträning.
och det gick jättebra!! jag kunde springa 6 km utan att få ont i knät. 
Jag har varit jätteduktig med att göra mina övningar som jag fick av sjukgymnasten. Vilka jag kommer på på kvällen preciiiis innan jag jättetrött ska gå och lägga mig... så retligt men jag gjorde dem!
sen har jag sprungit med ett knäskydd som min bästa kusin har skickat till mig, jag försöker där det går att springa på gräs eller i skogen där det går. 
Ojämn terräng is the shit!
Jag har varit jätteledsen att jag inte skulle kunna springa på min semester men det ser ut som att det ordnar sig.

Härligt!!!!


Nu har jag semester och barnen är hemma med mig. 

idag har Flickan beställt att vi bara ska vara hemma och inte göra någon ting, inga kompisar, bara familjen. 
Ok det ska man ju kunna ställa upp på... men ikväll ska vi på middag...



Det har hänt lite mycket ganska för Flickan, i tisdags var hennes vänner här och de lekte!!!! 


När jag skulle städa upp efter deras lekar i gårkväll så hittade jag detta de hade byggt massa rum och hus som de bodde i och jag hade helt enkelt inte hjärta att ta bort allt.. sååå fint!!

Jag kommer aldrig att bli frisk från min renoverings sjukdom, jag har målat om i Pojkens rum och hängt upp ljusslingor istället för gardiner. Detta är i Flickans rum där jag köpte nya happy lamps till henne. Jag tror att det kan bli några mer såna här slingor hemma hos oss...




Nu ut i soooolen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar