torsdag 3 juli 2014

Nu var det ett tag sedan




Nu har jag gjort det! 
Jag gick på stan utan något på huvudet. 

Och det gick bra!! 
Jag tänkte nästan inte på det och kanske ingen annan heller?!?
Jag rakade av de fjun som jag har fått lagom till sommaren. Men vad hjälper det? inget! så de fick bort. 
Nu ska jag bara ta steget att vara "naken" på jobbet också, men på något sätt känns det svårare. Jo jag vet att det är är endast jag själv som sätter upp gränserna.

Barnen är denna vecka hos Farmor i Fjällbacka och nästa vecka ska de till Mormor. Jag och Mannen har två veckor barnfria, mycket blandade känslor. 
Men det är mycket att göra för oss, som att REA-handla hehe, Igår var jag på favvobutiken Noa Noa. Ingen billig historia trots bra rea-priser..  Och idag hade jag och mannen stämt träff på stan vid Norrgavel eftersom vi har förälskat oss i deras länsstolar, men det visade sig att de hade medlemsdag idag så då smet vi också in och tog för oss av snittar och bubbel.. och så fyndade vi två vita Bestlite lampor. 
Länsstolen som vi hade tänkt att beställa får vänta till en lämpligare dag. 





Kaprifol på köksbordet som doftar fantastiskt.

Men nu ska jag upp på Pojkens rum och måla!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar