söndag 19 januari 2014

Paolo utmaning



Jag har utmanat halva släkten.

Sedan i måndags så tränar vi för fullt med Paolo Roberto.


Alltså man kör ett upplägg som Paolo har räknat ut med hjälp av ett litet fys-test som vi gjort.
Sen har han lovat att fettet ska brinna!
Och jag säger, Ja tack!
Man tränar 15 min om dagen, tre dagar i veckan + en utmaning. Sen får man träna så mycket man vill och få pluspoäng för det. Jag tror nog att det är själva tävlingsmomentet som gör att man blir så taggad. I går sprang jag min vanliga runda och idag har spinningen börjat igen.


Paolos filosofi är ju att man kanske inte hinner åka till gymmet byta om och träna ett pass, men man hinner alltid alltid 15 minuter träning hemma med egna kroppen som enda verktyg.
Gör man inte det, då har man felprioriterat.



Paolo:

En positiv livsstil

Vill man äta gott måste man träna. För mig handlar träning om någonting annat. Det är helt enkelt något som jag inte kan leva utan. Att välja en positiv livsstil med träning innebär dessutom färre begränsningar och ett större utrymme för njutning, energi och livskvalitet.


Jag kan lova att både jag och R har kraftig träningsvärk..
En vecka av fem är gjorda.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar