måndag 23 juni 2014

Midsommar




Tänk vad en enda extra dag ledigt kan göra! det känns osm att vi har haft en extra semester. 

I veckan var vi över bjudna till grannarna på spontangrillning så trevligt. Vi har ju fått ett nytt grannpar också som var med. Sååå trevliga! det kommer att bli jättebra. De har en liten flicka på 2 år, lite för ung för min smak... he he man tänker ju bara på sig själv, min Flicka kommer kanske att bli barnvakt till henne..



Och traditionsenligt firade vi midsommar med Pappans kompis familj i Kungsbacka. 
De bor utanför stan mot havet och de har en sån fin byförening där som fixar superfint midsommarfirande. 





En lite osäker mamma, med inget på huvudet... För första gången i ett lite större sammanhang. Jag är faktiskt inte helt säker på att jag känner mig helt bekväm.. 


Efter midsommarfirandet åkte vi hem och drack champagne med jordgubbar.

På kvällen grillade vi såklart!! Vi lagade maten ihop vilket jag tycker är jättekul. 



Dagen efter åkte vi hem till Mamma och myste. 

Barnen blir som galna när de kommer dit, det finns ju såå mycket att hitta på där.


Finaste kusinerna!!

Rabarber växer som ogräs så vi tog hem lite som vi kan göra saft av.


Och nu slut på lillsemestern och tillbaka till jobbet. 

Men som tur är så är ju mamma här och bakar bullar.. mums












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar