söndag 6 april 2014

Dansuppvisning



Vi kommer precis hem från Flickans dansuppvisning på Friskis och Svettis här i stan. 
Så kul att se och så roligt att de som har arrangerat också engagerat sig lite med fräcka lampor och musik, det får ju barnen att känna sig som riktiga artister!!!!
Som avslutning så sjöng Ellen Benediktson "songbird" akapella. 
Hon har varit hjälpledare på vissa av dansgrupperna.



Ni som undrar hur det går med mitt hår så har så känner jag att jag inte drabbats lika hårt denna gång, jag har fortfarande ögonfransar och ögonbryn kvar. Det finns även lite substans av hår kvar på huvudet men jag brukar raka bort det som kommer och hoppas att det ev kan stimulera tillväxt :S..
Jag fortsätter att måla på lite ögonfransnäring ibland jag tar det inte varje kväll. 
Jag önskar att solen skulle komma tillbaka mer. Jag tycke ju att det är så skönt att gå omkring i trädgården utan mössa på och få lite extra D-vitamin. Våren kom lite av sig.. 


Det är en jävlig sjukdom som man aldrig riktigt kan veta åt vilket håll man är på väg mot och aldrig veta att man är frisk.



Jag köpte även lit påskpynt i affären idag, det är ju dubbel lycka med lökväxter som man första året har på fönsterbänken och nästa år får blomma i trädgården.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar