fredag 11 april 2014

Helt sjukt




Tänkte att jag måste tipsa om att  Mattias Särnholm från Roomservice som också drabbats av Alopecia kommer till "Helt sjukt" tv-program på 4:an  onsdag 16/4 kl 21.00.
Programmet ska handla om hur det är att drabbas av en sjukdom mitt i livet.




På fredagskvällarna så har vi börjat med att ta fram lite små plock av diverse. Idag blev nästan hela förrådet länsat av Flickans kompisar, haha Jag hade varit och köpt goda korvar, parmaskinka och oliver på Västchark, en köttbutik som ligger runt hörnet.
Så blev det chips och nötter kvar till oss... 


Också en bild på påskriset i köket..




1 kommentar:

  1. Jag kolla nyss. Å jag har samma sjukdom " om han inte har nå hår på hela kroppen". Fast jag fick de när jag va 13år. den ålder som han va glad över att slippa få sjuk i. och är idag 23.

    SvaraRadera