måndag 28 april 2014

Båt fix




Vilken vår vi har i år! 
Det är helt otroligt, igår när vi var och fixade med båten så var det folk som solade och badade på stranden. I April!
Och pollenet bara frodas.. Det brukar vara skönt om det regnar någon dag ibland så sköljer det bort allt pollen. 
Måste nog snart ringa till farbror doktorn och få något starkare utskrivet. Just nu är jag både förkyld och har pollen allergi, fy tusan!!
Ögonen är knallröda och snoret och tårarna sprutar. 
Känner mig fräsch!!
Not!!


Igår var vi i Viken och fixade med båten och det var så varmt. 
Så jag tog av mig mössan som jag hade på huvudet, jag samlar D-vitamin.. 
Det gäller att smörja in huvudet ordentligt med solfaktor om man inte solat förut. 
Jag tycker att det är ganska befriande att gå bar på huvudet och inte behöva oroa sig föra att ha något på huvudet. 
Känslan av att vara naturlig. 
Samma känsla som att ha hår fast inte om ni förstår?!


Full aktivitet i hamnen i Viken i går!

Det är otroligt fint i hamnen i Viken och grunt! det gäller att inte komma för nära stranden när man ska in i hamn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar