lördag 26 april 2014

Solig påsk




Glömde visst att publicera detta häromdagen..




Hela påskhelgen har vi varit hemma hos mamma. 
Där mina bröder med deras familjer också har varit med. 
vi har ätit mat och fikat, fikat och fikat lite till...
Sen har jag varit ute och sprungit några vändor för att bli av med lite överskottskalorier.

Familjen har hjälpts åt att riva det gamla torpet som stått på tomten länge och nu är helt myrätet.


Fick också lite skäll för att jag inte uppdaterar min blogg så ofta.. ska försöka bättra mig!!



 Påskharen hade varit på besök men han hade gömt äggen bra denna gång. 
På kvällen spelade vi brännboll, ganska effektiv intervallträning. Dagen efter kom min svägerska på kryckor pga en inflammation i foten och brosans knä hoppade ur led. I denna familjen ger vi allt för laget!!

Eftrerrätten på annandagen, det var ju så himla fint väder hela helgen.


Och här är jag. Så här ser det ut nu... 
Jag skrev ju tidigare i bloggen att jag inte tycker om att bli fotograferad utan något på huvudet. Det gör jag fortfarande inte om jag inte är förberedd. det hela känns väldigt privat fortfarande. men jag tänkte också att min fortsättning på sjukdomen blir att gå ut utan något på huvudet och då tänker jag att jag börja här i min lilla värld.. 


Och så här ser det ut i trädgården hos oss.

Nu ska jag och Pojken till dagiset på lite våffelfest, det skulle tydligen bli lite uppträdande också, tjoho!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar