tisdag 3 juni 2014

Örenässlott




I helgen har jag varit på mitt första riksmöte för Ladiescircle och round table. Otroligt roligt att vara en del av en så stort nätverk.
Jag har varit medlem i Ladies circle sedan 2006 när jag var nygravid med Flickan. Jag blev med bjuden av en granne som vi hade i Karlskoga och sedan när vi flyttade ner till Skåne så blev jag transfererad till en klubb här. Helt fantastiskt att man kan komma till en helt ny stad och få en hel kubbs medlemmar som vänner. I vår klubb är vi 15 tjejer. För att vara med måste man vara mellan 20 och 45år och inte känna någon i klubben sedan innan.
Ladies circles motto är frendship and service.

På detta mötet var temat kungligt med fri tolkning, folk var utklädda till prinsar och snöprinsessor till elvis och skogenskonung..
Nästa år är mötet i Sunne och temat är Hollywood, planerar redan....




Bilderna nedan på Örenäs slott i Landskrona är tagna med mobilkameran.




Slutet på helgen med rufsig peruk som behöver hem och tvättas. Jag är ganska glad att få åka hem och sova!




Nu får jag nog gå upp och stänga av musiken som Flickan har fastnat för ikväll, hon har gett sig den på att hon ska lära sig en sång från filmen Frost utantill.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar