torsdag 29 maj 2014

Packar




Idag har jag packat stora familjeväskan bara till mig!! Jag ska iväg till Landskrona på Riksmötet för Ladies circle. Det ska bli såå kul, temat är kungligt så jag har beställt maskeraddräkt från partykungen. beställt galaklänning och allt ska ner i en väska med skor, sminkväska, peruk och mössor och gud vet allt....
Igår var jag snabbt in på carl M Lundh för att hämta upp min nya frisyr! Det har varit stressigt de sista dagarna för att fixa det sista. konstigt detdär att man tror att allt är klart men när det närmar sig så upptäcker man att det inte alls är lugnt.. att jag aldrig lär mig.

Nu blir snart upplockad av en snälla syster Petra och jag har duschat av mig den värsta lorten efter allt trädgårdsfix idag.




Nygamla frisyren, peruken är ju finfin nu när den är ny nästan lite för glansig....

 Pionerna har slagit ut helt idag och de doftar helt fantastiskt. Hoppas nu att de inte hinner blomma över tills jag är tillbaka,  det brukar ju gå ganska fort när det väl har börjat.
 Gången bredvid häcken ser mycket prydlig ut nu!
Och den nya lilla uteplatsen bredvid dörren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar