söndag 10 november 2013

Ingen vanlig söndag

Fars dag...
är det idag, pappan i denna familjen får ingen present idag eftersom vi helt enkelt inte har haft tid att köpa något, det får bli schysst middag hemma istället. 

Vanligtvis så är det R som lagar söndagspizzan men idag har jag fixat varma mackor och morotssoppa. Hoppas att det kan kompensera present.

Idag har jag annars legat mest i sängen, jag hade enorm magkatarr, som släppte nu på eftermiddagen. Jag misstänker de där Panto-3 tillsammans med Järntabletter jag tar eftersom jag lämnade blod förra veckan.
Ja det blir inga tabletter ikväll iallafall.

Igår var vi först på R´s brorsbarns dop. Sen åkte vi på middag hos goda vänner, mycket trevligt. Det är ju så skönt att skratta ihop riktigt högt!!

De värsta fläckarna hade jag dolt med en blomma som jag satt fast i håret. 

Jag gillar ju sånt här krimskrams, i och med Alopecian så blir allt sånt här helt legitimt för mig he he





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar