onsdag 6 november 2013

Inspirerad


Idag har jag och Prinsen varit hemma. 

Nu när höstvädret och november är här Halloween är över så börjar jag bli lite julinspirerad. 
Jag var på ICA förut och kunde inte låta bli en smarrig jultidning att gå loss i.. 

 I år känner jag att vi kommer att kör jul dubbelt upp eftersom vi var bortresta förra julen. Det konstiga var att förra året kände jag inte det minsta julstämning och jag saknade det inte ett dugg!!
Men i år kommer det bli andra bullar!




Inget julpynt an men känslan börjar komma! 
Våran hall just nu. Ok ok lyktan brukar jag ha här vid advent.


och håret ja...  Alopecia, mnja det går inte så bra jag har våldsamt håravfall just nu, jag funderar på varför Alopecian har dragit ut så på lidandet. Jag får ju hoppet tillbaka ibland men just nu känns det hopplöst.. jag vägrar att ta upp de gamla mössorna från byrålådan där de har legat snart i ett år.. de luktar säkert jätte illa nu också. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar