lördag 16 november 2013

Ratad slinga

Jag har självmant tagit på mig att fixa julbelysningen på jobbet. Det går ganska bra, nu vet jag iallafall vilken  STOOOOR adventsstjärna jag ska köpa, så får vi se vad för ljusslingor det blir. 

En ljusslinga som jag köpt till jobbet som de andra inte tyckte passade, blev perfekt hemma hos mig !!
Nu hänger den på den gamla björken som vi fraktade hem i bilen från Dalsland för några år sedan.
Vilken resa 
Tyvärr fick vi kapa lite extra i björken det hade varit snyggt om den gått ända upp i taket. 
Men när vi äntligen fått in björken i bilen efter att vi kapat och knipsat och krånglat så fick jag åla mig in i framsätet och barnen kunde absolut inte ta sig ut utan att vi tog ur hela björken och det ville vi inte, så det blev att sträckköra hela vägen, ha ha det måste verkligen sett jättekul ut när vi kom körandes med en björk i bilen!! 
 Ljusslingan har jag köpt på Granit



I veckan fick jag en produkt av en kollega som är från Colombia. Hon hade köpt denna tub där för att lugna ner frissigt hår. Hon gav mig en tub för det var bra för hårväxten också. 
Jag har nu provat detta några dagar, och ni vet ju att jag berättade att min hårbotten ömmade. Men nu tycker jag inte att den gör det längre. Problemet är ju om detta är bra så har jag bara en tub, och Colombia är ju inte nästgårds direkt... 
Får kolla nätet, hum nu ska vi se, vad heter medlet???

Ser ni på bilden ovan så har jag inte tvättat håret idag. Alltså, håret ser mycket tjockare ut om det är nytvättat och fluffigt. Och sen säger de på Carl M Lundh att man ska försöka undvika att tvätta håret och massera hårbotten mycket.. hur blir håret då?? Inte fluffigt iallafall...

Colombianskt mirakel!???







1 kommentar:

  1. Saknar min gamla familj�� Tycker om att läsa din blogg Vivan❤️ Kram Anna.

    SvaraRadera