söndag 25 maj 2014

Besök i Kristianstad




Mors dag!!
Fint väder fick jag i alla fall.... och frukost ute.

Vi har varit i Kristianstad i dag och hälsat på kusinerna till barnen. En sån mysig stad, vi var i naturrum och kikade runt och sedan gick vi in till stan till tivoliparken och hade vattenlek med barnen. super trevligt!

För enlkelhetens skull stannade vi på hamburgerian innan vi kom hem och avnjöt kalasmaten hemma i trädgården.  alltså jag vet inte om jag har upplevt en sån avslutning på maj förut, helt galet varmt är det.  

Imorse gick jag upp tidigt och tog på löparkläderna, så härligt att springa på morgonkvisten. När jag kom hem och ut från duschen hade familjen fixat frukost i trädgården, sååå mysigt!!! Jag älskar verkligen att äta frukost ute!!! det är ju sån sommarkänsla!!!

I naturrum Fick man undersöka och titta på fiskar, fåglar och annat i naturen.







En Mamma in action!

Hej då Kristianstad.

En snygg spaljé som jag gärna sett hemma hos mig...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar