onsdag 7 maj 2014

Efter regn kommer....



Idag har jag och Pojken varit hemma, och hur var vädret?? 
Ösregn!!
Men vid lunchtid så slutade det att regna och då kom solen! 
Jag och Pojken åkte en sväng till biblioteket och lånade en hel hög med böcker. Bland annat så så lånade vi två böcker om Titanic, Flickan har blivit helt tagen av båtdramat.


Pojken och jag har sedan fixat och donat i trädgården, det var ju jättevarmt när solen kom fram! 
Vi var en tur till loppisen också men vi hittade inget att köpa...


Min arbetsplats.. Jag gillar när det är rörigt runt omkring mig då känner jag att jag är i flow. Precis som när man ska ha gäster hela helgen och jag ska göra massa mat och baka mm härligt!!! 

Jordgubbsplantorna blommar.

Mina odlingslådor, en till står i garaget...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar