söndag 11 maj 2014

Hur fort kan en helg gå?




Så var det söndagkväll igen, man hinner ju inte hälften av det som man vill göra på helgen.

 Jag känner att jag måste öka på min träning lite om jag överhuvet taget vill visa mig i baddräkt i sommar.. 

Jo så jag sprang min vanliga slinga idag. I början så tog jag med båda barnen för de ville cykla med. Ja men visst det blir bra! Det hela slutade i att tre familjemedlemmar var topp tunnor jätteirriterade på varandra och att vi var tillbaka på 5 minuter... 
Sen var det slut på de försöken och jag fick springa min runda ensam. Nästa gång vi ska prova tar jag med bara ett barn.

Sen har jag varit på byggvaruhandeln igen... denna gång för att hämta ut en tavla som jag har ramat in, köpte inga växter, hihi
Sedan har jag varit duktig och klagat på matvaruaffären så att jag fick pengarna tillbaka på torskryggen som jag köpte häromdagen. 
Det har nog aldrig hänt förut.


I eftermiddag så har äntligen Mannen börjat bygga på spaljen som ska skymma cykelstället. Jag kan riktigt se hur han lever upp när han får gå omkring i snickarbyxor och mäta, borra och greja. 
Pojken har också varit med!!

 Flickan sitter och tittar på ESC med Ipad på laddning i köksfönstret.
Eftersom hon somnade ifrån alltihop igår kväll.

Pojken hjälper Pappan att snickra.
Plusplus kronan har Flickan gjort, jag fick ett fantastiskt armband!!





1 kommentar:

  1. skulle bli väldigt glad om du ville maila mig, har lite frågor ang alopeci Med vänlig hälsning madde n_madde@hotmail.com

    SvaraRadera