söndag 18 maj 2014

Slapp söndag




Så fort solen och värmen kommer så får jag energi x 10, jag orkar hur mycket som helst nästan.. och sen kommer regnet.. men idag har jag ändå vikt ihop typ hela tvättstugan och hängt om lite tavlor.  Bland annat hängt upp min nya New York tavla, som får vara lite inspiration till en önskeresa. 

Flickan är febrig idag så hon har legat i sängen hela dagen. Får se vem som stannar hemma från jobbet i morgon. 
I tisdags gick Blodomloppet av stapeln här i stan, så när jag cyklade hem där i från så stannade jag och plockade nyutslaget hundkex, så fiiint! Som barn kunde vi göra gångar med hundkex i betshagar där det växte hejdlöst. 

Jag börjar bli mer och mer inne på att inte ha någon ting på huvudet nu, ja jag vet jag tjatar om det men det är en process som går långsamt. Jag känner att det är rätt skönt att inte behöva tänka hela tiden på vad man har på huvudet och hur det ser ut. 
Fy så skönt det är att ha hår, bara en och annan bad hair day!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar