måndag 19 maj 2014

Provar nytt







Jag var hos Carl M Lundh i veckan. Och provade. Och provade! 

Men jag fastnade för en gammal favorit. Jag tar tom samma färg som jag haft förut. Det ska bli jättekul att hämta den. 

I eftermiddag så har jag och Flickan haft ett förtroligt samtal. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har frågat henne om vad hon egentligen tycker om att jag inte har något hår. Hon började med att fråga mig: Mamma varför skulle du klippa dej? 
Det var så att jag klippte av en tofs som blivit ganska lång och efter det så tappade jag den enda lilla tofsen. Detta har hon tagit fasta på och tror att alopecian hänger på klippningen. 
Svårt att förklara men Flickan tycker ialla fall att jag är bäst i peruk.... Vilket betyder att jag inte kan köra mitt eget race i detta.. Jag som verkligen börjat bli ordentligt trött på mössor, hattar och peruker. Vad göra??? 
Här krävs en ordentlig funderare!




2 kommentarer:

  1. Snygging! Tänk att kunna bli sådär sommarblond på ett kick :)

    SvaraRadera
  2. Allt klär en skönhet! Så snygg du är i blont hår - också! Kram!

    SvaraRadera