söndag 4 maj 2014

Söndag med barnen




Mannen är hemma! Stort jublel i hallen när han steg in!!
Jag som tyckte att vi hade haft det så mysigt, jag och barnen så verkar det som att de har längtat ihjäl sig efter honom..

Nå ja, imorse åkte vi och köpte mera jord, täckbark och kogödsel. Barnen ville absolut inte ta i säcken men när vi kom hem så hade de pillat upp ett hål i den spännande säcken, sen kom de in springande "det är inte alls koskit i säcken, det är bara vanlig jord"

Sen köpte vi vinbär också, det har jag längtat efter länge men inte kommit till skott.  Nu ska jag bara hitta en plats där jag kan plantera dem också.. vilket kan ha hindrat mig tidigare från att köpa..




Tomaterna och fikonträdet vid mitt fiina lilla växthus som Mannen har snickrat till mig. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar