torsdag 5 december 2013

Dagens scarf

Det här med att ta kort på sig själv är ju inte helt lätt...

Nu är mitt Alopecia-läge: Scarf varje dag..
 Nu är det för mycket kalt.
Men jag vill absolut inte ha på mig något på huvudet hemma. Då spelar det ingen roll vem som kommer in genom dörren. Det känns fel att fixa sig när jag är hemma.


Det skulle var snyggt med någon liten klämma som håller ihop scarfen så att den inte glider upp och så att jag känner att den är på plats.
Jag får ut i affärerna idag igen hihi, det är ju inte helt utan att jag tycker att det är lite kul med glitter och spännen och nu har jag ju världens ursäkt att bara ösa på!
Nu till jul och nyår finns det ju massor i affärerna.




1 kommentar:

  1. Ös på! Lindex hade massor av läckra fjädrar och spännen nu. Lilla K stod och dreglade över dem häromdagen.../susanneS

    SvaraRadera