onsdag 18 december 2013

Ny frisyr!

Nu är det gjort, jag tog en ny frisyr. Ganska mörk, men det brukar man ju bli under vintern.. 

Jag passade på att klippa av testarna som hängde där bak, fast jag fick klippa till det lite när jag kom hem, hi hi. 
Mitt hår, vet inte hur länge jag kommer att ha detta men över jul och nyår håller det nog.



 
Det nya.
Vad tycks?  Tant?? Jag vet inte.. det kändes bra när jag fick på mej peruken men nu när jag kom hem, ah jag använder peruk ganska sällan så det blir nog bra.


 Matbordet

Pepparkakshuset har blivit klart nu, äntligen!!

Pojken som inte ville vara med på bild. 
Idag har han varit på julfest på dagis, tomten kom dit med julklappar. Pojken kunde bara inte förstå att tomten inte hade förstått att han önskade sig en motorbåt inte färgpennor.. Jag tror att vi har något att fixa..

Nu ska jag och barnen ner till stan för att möta Pappan och kanske köpa någon julklapp och träffa tomten. 




5 kommentarer:

  1. Hoppas den riktige tomten förstår att det är en motorbåt det ska finnas i paketet på julafton. Den på förskolan var nog bara vikarie när den riktige var sjuk eller så. ;) Snygg i håret blev du! / Susanne S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tomten har problem, det verkar som att motorbåtar tillverkas mer på sommaren..

      Radera
  2. Kära kusin, jag ser vissa likheter mellan oss på fotona, betyder det att jag också är tant? fniss :-)

    SvaraRadera
  3. Hej. Vilken fin peruk. Du passar jättebra i den. Vad heter modellen?.
    Jag har själv universalis sen 17 år tillbaka.
    Jag såg på cml att det var 50% på turbaner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Peruken är från ellen wille jag vet inte vad modellen heter.
      kanske får ta mig en tur till CML imorgon...

      Radera