tisdag 3 december 2013

Dagislappar...

Idag när jag hämtade Pojken så hade de haft Jul-drop-in för föräldrarna i går. Vi kunde inte vara med så jag frågade om Pojken fick göra smällkaramell ändå. 
-Nej, det var ingen som hade tid med honom. 
Hon ser att jag blir lite sur så att hon säger snabbt att alla barn ska få göra smällkaramell någon annan dag. 
Sen har de tydligen haft en lapp på dörren om 5-årskören som ska ha uppvisning och på samma lapp stod det om Lussefirandet som i år ska vara 12/12, kl 16.
Jag som har tagit ledigt 13/12 bara för att försäkra mig om att få vara med, blir rent ut sagt rätt SUR, dessutom jobbar jag kväll den 12:e. 

Jag blir bara så irriterad på alla dessa lappar på dörren som man måste se, stressad på väg till jobbet.. kan de inte skicka mejl eller lägga lappar i barnens fack med lite viktiga datum på?? 



Inget roligt inlägg idag men jag ska skärpa mig till i morgon.





-En god glögg nu mannen, tack!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar