söndag 22 december 2013

Hon vet hon

Jag ser på bilderna jag tagit att det var ett tag sedan jag skrev eller så är det att man gör så mycket nu strax innan jul.

Sist skrev jag att vi skulle möta Pappan på stan, vilket vi gjorde. 
Barnen hälsade på tomten och framförde sina önskningar eller iallafall Pojken, han visste ju vad han ville ha. Men Flickan hon kunde minsann inte klämma fram en enda önskning... bortskämd???


 Barnen fick åka den fina karusellen på torget och sedan gick vi och åt mat.



Våran nyintagna gran lite sned och ojämn men det ska den väl vara? Kulorna och ljusen sitter på framsidan haha



Denna bok kom på posten från min kusin, Cicci, som ni hittar här. Det är ju bra med personer som vet hur man tänker.. för det här känns verkligen som att jag får vatten på min kvarn. 
Jag ska läsa den från pärm till pärm.

Tack för boken och fransnäringen!!!


Tror att jag snart ska börja alldeles strax, ska bara slå in lite klappar nere i källaren.. sen blir det sängen, det har inte blivit någon bra sömn de sista nätterna.  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar