onsdag 4 december 2013

Decembermys

Jag älskar december!

Jag och Pojken har varit och handlat julklappar till delar av släkten, nästan klart...

Sen hem och pyssla, vi har gjort godis och börjat med pepparkakshuset.. undrar om det kommer att bli klart? Det är ganska stort hus och degen som har legat och gottat till sig i kylen i några veckor, den var hård...
Pojken drämde till degen med kaveln..

Här kommer diademen som jag snackade om tidigare. Ni ser ju själva att det har kommit en rätt så rejäl kal fläck mitt på huvudet. Det har varit svårt att se att det verkligen är så eftersom det alltid sett lite kalt ut vid det vita håret. 

Förnekelse??


Den vita tofsen är det många som frågar om. Jag har inte färgat håret där utan det är pigmentet som inte orkar med. Det är också det håret jag fick tillbaka först..




 Nja, det är en tidsfråga nu när jag tar bort allt håret eftersom det bara är retligt att det gör ont och att det är hår överallt. Det är bara en lång plåga mot vad jag vet ska komma.


Favvomössan är på eftersom jag inte vill att det ska bli tokmycket hår i baket.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar