torsdag 26 december 2013

Jul

Vi har firat jul med R´s familj hemma hos svärmor.
Alla kusiner på R sida har varit med.

Förväntansfulla barn på julafton, är det någon därute???

Jag i min nya peruk på juldagen, annars har jag mest gått i tomteluva i helgen.

Vi har experimenterat lite med kameran, mycket roligt speciellt när man har objekt som är tålmodiga,
och när man är många som är intresserade. 
Det får nog bli nyårets löfte att lära mig lite mer om kamerans funktioner.

Dukat för kalkonmiddag på juldagen.

Det har varit en fantastisk jul där speciellt pojken är helt inne på att Jultomten verkligen är en äkta vara!
 Han var som i extas när han öppnade sina julklappar och har burit omkring på sina skylanders hela helgen som han fick av tomten. Han var tvungen att ställa ifrån sig dem när han skulle äta och när han skulle sova. 


Det måste vara helt fantastiskt att vara 5- och 7-år och få fira jul med kärnfamiljen i behåll och få vara en riktig beliver. 

Jag känner tacksamhet.












1 kommentar:

  1. Fina bilder på vackra du! Då blev han nöjd med skylandersgubbarna - fast det inte var en motorbåt då!! / Susanne

    SvaraRadera