söndag 29 december 2013

Mössa eller scarf

Nu när jag precis har kommit in i mössläget så har jag svårt att riktigt landa i det. För drygt ett år sedan så hade jag alltid mössa på mig, ja förutom när jag var hemma. Då hade jag lite rutin på det och kände mig bekväm och trygg/snygg i min mössa.
Det gör jag inte nu.
Jag känner mig obekväm.
Jag måste hitta min stil igen.
Jag skulle vilja sy eller i iallafall kunna fixa mina egna mössor själv.
Jag får se om jag hinner ut på stan en liten sväng för att se om det finns några snygga scarfs.




Så här såg jag ut fr något år sedan när jag använde mössa. jag hade några baser som jag köpt på Carl M Lundh, och sedan pyntade jag dem med scarfs och blommor.

Jag i mitt riktiga hår där jag redan har börjat min Alopecia med kala fläckar i nacken och på sidorna. Jag är också ganska gravid med Pojken. Här har jag inten som helst aning om att man kan drabbas ganska hårt av Alopecia. 
Jag var övertygad om att jag skulle få tillbaka mitt hår.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar