måndag 2 december 2013

Hallen klar??

Äntligen!
Hallen är klar! Vi har hållit på i snart 1 år, haha, nej vi är inte snabba.
 Eller är vi klara.. det ska ju till ett skoställ också.. tja det kanske händer i julhelgen R ska ju vara hemma med barnen. 

 Klädhängaren som jag sent en natt satt och beställde från Lännamöbler.
Den blev ganska bra tror jag. Jag funderade mycket på om det inte blev för hårt med svart mot den vita väggen, men nu tror jag att det får vara såhär ett tag. R sa att det var lätt att ta ner så vi kan sätta upp en tapet bakom efter ett tag.


Trappan ner har vi lagt mattor eftersom trappan är kall och hård. Jag vill att det ska se inbjudande ut att gå ner. Vi vill ju att det ska vara boyta och inte en kall, rå källare där nere.



Mitt hår ja.. Alopecia, det går ju inte jättebra för mig. Jag har börjat tappa håret ovanpå huvudet nu.  Det är hår överallt, i maten på bordet, på golvet, i avloppen.....

I helgen på vårt glöggpartaj hade jag på ett diadem med stort glitter på, och då tror jag, ha ha att man tittar mest på diademet inte på de kala fläckarna där håravfallet har varit som värst.

Jag ska ta en bild på det så kan ni få avgöra vad ni tycker.






3 kommentarer:

  1. Åh det trädet är så snyggt. Jag har suktat efter det i vitt upp till vårt sovrum men inte kommit till skott ännu. Kram Vicki

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är ledsen för ditt håravfall Vivan men för mig är du en vacker vän med ett fantastiskt skratt som smittar. Det är det man ser när man är med dig, det o diademet��. Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag tror din vän Johanna redan skrivit det, Viveka, jag kan bara hålla med./SusanneS

    SvaraRadera