onsdag 11 december 2013

Mellan glam och....

Igår på Nobeldagen tog jag på mig peruken igen första gången på snart 1 år. 
Tur är väl ändå att jag känner mig snygg i den. På fredag har jag beställt en tid till Carl M Lundh. Jag har lust att klippa bort allt håret men hon kanske kan klippa till det lite så att man kan se någotsånär ut när man är hemma. 

Jag var på LC´s årliga Nobelmiddag, där tiaran är obligatorisk. Mycket trevlig tradition. 
Ladies Circle är ett nätverk som jag är medlem i. Den finns i hela sverige. Vi i våran klubb träffas varannan vecka och har oftast något studiebesök eller föreläsning. Sen äter vi och snackar och så försöker vi dra in lite pengar till charity. 





Idag är jag hemma och vabbar, flickan har feber och en förfärlig hosta. 
Jag följer rådet från en kollega att städa och röjja undan så slipper man på helgen. Det är väl det som är fördelen....

Flickan är helt betagen av fasanen som är ute i trädgården. Hon har målat en egen fågelbok.








1 kommentar: