tisdag 15 oktober 2013

Firad

Idag är det min dag!

Jag hörde hur familjen viskade och det skramlade lite ute i hallen, så jag sov!
Också kommer det: Ja må hon leva.. in i sovrummet och fram till min ände av sängen Flickan kastar sig över mig så att benen far upp i vädret: GRATTIS MAMMA!!

Krasch Bom!!

Pappans röst går upp i falsett AHH Hjälp! Brickan med godsakerna får en spark av flickans fot och Juice och mackor sprutas ut över hela sängen. 
Kaffet och tårtan lyckas Pappan rädda som i ett nödrop. 
Oj oj oj men vad gör väl det?? 
Sen låg familjen och gapskrattade åt elendet.

Vi mumsar tårta och dricker kaffe, barnen sörplar upp juice från täcket. 

Tyvärr blev det inga bilder från villervallan och nu körs det tvättmaskin.

Här kommer iallafall lite bilder som är testtagna av det nya objektivet som jag fick av la familja.




2 kommentarer: