tisdag 22 oktober 2013

Mormor

Nu har jag precis köpt tågbiljett till barnens mormor. 
Hon kommer på söndag och stannar en vecka.
Hon fixar det mesta, tvätt, mat och städning. 
Fattar ni vilken lyx?

Det betyder frihet för mig och R också. Vi behöver inte rusa hem från jobbet utan vi kan fixa lite ärenden på stan, som tex frissan. 
Jag måste gå dit!!
Jag kan inte se ut så här längre..

Fast jag är ju orolig, för det går nog inte klippa så mycket. Det hår som finns behövs ju för att dölja...

Hade jag bara vetat att jag skulle få tillbaka håret igen fram på vårkanten så hade jag kunnat tänka mig att klippa mycket mer, visat mer av mina fläckar. Men nu vet jag inte, nu vill jag ha kvar det så länge det varar.

På fläcken som jag fick först i nacken så har det kommit små strån. 
Men kommer de att stanna nu när resten ramlar av ganska fort?
Vad ska man tro??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar