fredag 11 oktober 2013

Snart varmt i Fjällbacka

Äntligen framme i Fjällbacka och varmt har det blivit i stugan. Vi har eldat sedan vi kom, så nu är det riktigt varmt på övervåningen, får se om det går att sova.. Spisen är placerad så att det mesta av värmen går till övervåningen så när man är här nere känner man inte hur varmt det blir där uppe. Man eldar på liksom..

Nu ska vi se på lite fotboll och sen får det nog bli sängen för mig, jag var ju på jobbet redan 0630 imorse. 
Det var första gången jag började så tidigt, jag har ju varit lite emot det men jag måste nog erkänna att jag tyckte att det var lite mysigt att smyga ur huset när familjen ligger kvar i sängarna. Man cyklar genom staden som fortfarande sover, det är fortfarande mörkt och neonljusen syns tydligt, det är vindstilla, skön höst morgon. När jag kom fram till tågstationen så var det ändå några få som gick omkring eller väntade på någon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar