söndag 27 oktober 2013

Klippning

Nu var det längesedan sist.. 
Känner mig lite sliten..

Jag var ju på jobbfest i fredags så här såg jag ut då.
Här försöker jag hålla barnen från bilderna men ni ser ju hur lätt det är...



Vid torget finns en sååå bra Florist: Blomstrande design hon är så himla duktig. Jag får nog ta med kameran och fota utanför. I fredags hade hon en orientalisk matta utanför affären och ställt massa grejer på. Så cooolt!
Här är fredagsbuketten från henne.



Jo så var jag ju och klippet mig. 
ser ni skillnaden?
Knapp jag heller, men R tyckte att det såg mer välvårdat ut bakifrån. 
Jag bjuder även på en bild som jag inte gillar, där man ser nacken, det ser onaturligt ut..
Jag gillar det inte.. 

Snart får det bli heltid med scarf, ett Alopecia liv igen.. 
Denna gång när jag tappar mitt hår så är det ändå lättare eftersom de flesta som känner mig vet om att jag har Alopecia. 
Men det gör ju inte att det känns lättare för mig denna gång eftersom nu vet jag ju vad jag ska igenom. 
Tungt. 
Jag vill inte gå ständigt i mössa eller peruk. 
känns tillgjort.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar