fredag 4 oktober 2013

Kanelbullensdag

Äntligen fredag! 
Idag har vi flyttat hela Malmödroppen till Station Triangelen. 
Så roligt och så jobbigt, inte bara att bära och flytta på saker utan att ta alla beslut, ska vi ha det så här eller så här...

så när jag har jobbat över typ 3 timmar kommer jag på att, oj jag är jättesen att hämta barnen, jag rusar iväg och lämnar resten till de som är kvar.

Kommer fram till dagis för att hämta pojken, då han glad i hågen viskar att idag mamma är det en sån bullensdag!! 
- Öhh 
- Vi kan baka när vi kommer hem mamma!
-Hum ok

Vi går hem och tar fram sakerna och bakbok, men vi tog en genväg !!



Tur att det finns frys med Mormors goda bullar i!

Nu till simskolan 









1 kommentar:

  1. Jag tror minsann du börjar bli en riktig skånska, Triangelen! :-D

    SvaraRadera