onsdag 30 oktober 2013

Vår pumpa

Här är den!
Precis som Flickan ville ha den!




Efter klippningen så lyser verkligen hårbotten igenom håret.. men jag tänker att det är så här jag har det. Så här är det för mig, jag har Alopecia. Det är bara att hoppas att det vänder och att jag får tillbaka håret. Att håravfallet slutar. 
Att jag inte får Alopecia Universalis igen. 
Det kan räcka med Alopecia Areata.
Till er som inte vet så är Alopecia Areata när man har kala fläckar och Alopecia Totalis när allt huvudhår är borta. Sen kan man få Alopecia Universalis, som jag hade och då tappar man allt kroppsbehåring tom håret i näsan. 

Jag skulle vilja märka att håravfallet har avstannat men det är svårt, ena dagen tycker jag det men nästa dag tappar jag så mycket hår att det ömmar.
Jo det ömmar i hårbotten när Alopecian är som aktivast. Hårbotten rodnar också. 






1 kommentar:

  1. Vad bra du skriver om Alopecian, hoppas många Alopeciasystrar hittar hit till din blogg. Håller tummarna för Areata den här gången.

    SvaraRadera